Bungyjump!

Igår var Jag och Några på LongQingxia som ligger ett par mil från Beijing. Där fanns världens längsta rulltrappa och bungyjump. Jag var så sugen på att hoppa. Men jag bestämde mig inte förrän i sista stund för att göra det.
Jag kan inte beskriva känslan. "WOW" skulle de väl vara. Im so proud over myself ^^




 image87


Idag var det min första skoldag med mina nya klass. 4 japaner, 2 koreaner, 1 kazakstanare, 1 fransk och 1 dansk. Jättetrevlig klass och bra lärare.

På torsdag-fredag är det en liten trip för alla utbytesstudenter till ett litet ställe två timmar från Beijing. Ska bli kul.

Ha de bra alla /Peyshy

Kommentarer
Postat av: Jessica Mikkelsen

ush fattar inte hur du vågade :)

2008-05-20 @ 09:45:04
Postat av: Niklas

Men kom igen nu Poesi! Mer inlägg här :).

2008-07-09 @ 14:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0