Uppdate

Jaa! Äntligen fick jag tillbaka mitt internet på rummet - rummet som aldrig slutar krångla :-(
. Borde egentligen plugga, för jag och Anton har prov på onsdag. Blääj!

Men dags för lite uppdatering.

Ja, var ska man börja?... Tiden går så himla fort här, Jag minns max två dagar tillbaka vad vi har gjort. I fredags så hade vi skola som vanligt. På kvällen åkte jag, Anton och Olle till Maria där det var förfest.

Det var jättetrevligt faktiskt, Människor från olika världsdelar :) Ja, eller Europa, Asien, sydamerika och Nordamerika var med iallafall :)  fast synd att vissa pratade så dålig engelska. Jag menar inte att jag är särskilt bra, men deras var nästan oförståelig.
Efter två "Vad sa du?" var det bara att nicka och le och låtsas att man förstått...

Medan Anton och Maria drog till banana club för att titta på infected mushrom så drog vi alla andra till MIx (som skulle vara en av Beijings bästa klubbar). Jag säger bara överskattat. Saknade verkligen gamla hederliga lotus...

Igår var jag, Thanh, Jeannie, Sunna och Sopfie på Zoo. Det var jättestort, och fanns alla möjliga djur. Tyckte verkligen synd om djuren. Stora djur som Lejon, Tigrar, elefanter, noshörningar osv vistades i rum på kanske 4*4 som såg ut som ett fängelse. Hade jag varit dem hade jag nog hellre valt att dö än att leva sådär..

image62 image63

Skriver mer senare! Ciaao/ Peyshy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0