Lugna puckar

Vi har inget liv. Jag sitter på en ny IKEA matta som Anton köpte idag, och bloggar om ingenting. Om ni inte vill slösa tiden på att läsa skit så sluta här.

Anton sitter vid skrivbordet och gör läxa. Känns som den där plutten pluggar hur mycket som helst. Och så har vi lilla Olle som ligger i Antons säng och ja, nynnar högt, ser små filosofisk ut. Ja, han håller på att skriva en dialog tror ja.. Jag väntar bara otåligt på att de ska göra klart snart så att vi kan börja kolla fortsättningen av Taiyou no uta.

Anton och Olle åkte till IKEA. Jag var duktig och gjorde läxan istället sen gick jag, Thanh och Jeannie till Mcdonken istället. Sjukligt gott. Thanh var nog inte lite hungrig. På brickan han köpte låg en Big mac och company + Plusmeny + 2 Double cheese burger + 10 chicken mcnuggets. Ja, klart han åt upp allt de där.

image66

Skulle hälsa från Oloofuuu till alla "Antons grabbar" :D

Usch vad jag saknar Dutte :'(
Love you

/ P

Kommentarer
Postat av: hassolina

hälsa tillbaka till Olle, från antons egen fuckface :D:D:D

2008-03-07 @ 01:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0