Gym!

Ja, äntligen har vi skaffat oss gymkort :) Så himla skönt, man bara moffar och moffar och rör knappt på sig härborta. Så dags att börja träna lite.

Igår var jag och Thanh och körde första gången på gymmet. Det finns också ett separat rum där man kan köra aerobic, Pilates, Yoga, Korean dance, Indisk magdans, boxning, aerobic party osv...

Körde något pass idag, jag och Jeannie. Påminde en hel del om Body Combat, fast fler hoppsparkar och mer dans. .Fast det var JÄTTEtrångt..  

 Jag tror aldrig kineserna på det gymmet har sett en tjej bänka. Jag skämtar inte! jag värmde upp lite på stången och de stirrade som fan!..Det var skitjobbigt, man ville bara bort därifrån. Tänkte att,  ska jag gå eller sätta på mer vikt?... Sätter tillslut på en 10.a på varje sida. När jag lägger mej ner för att börja bänka så springer det en riktig BIFFKINES fram som ställer sig bredvid och ska passa mig. Han såg en aning orolig ut för typ att jag skulle tappa stången på halsen och dö eller något. Ja, snäll var han ju iaf.... Jag tackade honom och gick sedan iväg.. blir nog ingen mer bänkpress på ett tag för min del iallafall.

Nu är det klart, Den 1 juli kommer Jag, Jeannie och Thanh att stå på svensk mark igen. Borta bra men hemma bäst. (=


Näej, Nu är det sent härborta.

Natti Natti/ Peyshy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0