Kinesiska muren!

Ja, idag var vi där. Jag (Peyshy), Anton, Olle och Jeannie och massa andra studenter från skolan. 8.30 imorse var det dags att samlas för en 1,5 timmes bussresa.

Det var otroligt att se muren! Men för att komma dit fick vi gå upp för oändligt många trappsteg. Jag skämtar inte, sjuk mjölksyra i benen. Även fast det var minusgrader så svettades man rejält efter det.

                                       
Jag och Olle           "I'm am the king of the world" :D Olle o Anton åkte slideway

                        
  Beannie^^                           Trötta på hemvägen :)      Jag och Jeannie åkte Ropeway :)
 
  

Efter kinamuren åkte vi till KFC och moffade i oss onyttig mat i mängder. Ja, så mycket att jag är mätt nu 12 timmar senare (:

På kvällen åkte de och åt "Bao chi" men jag stannade hemma och sov :)

En kompis har kollat i denna blogg:
- Jag känner igen han med svart hår på bilderna
- Anton?
- Jag har sett han någonstans..
-Jasså, Rinman kanske?
- Nej.. jag vet inte. Men han ser JÄTTEbekant ut.
20 minuter senare..
- JAG HAR KOMMIT PÅ DET!
- Jasså?
- Jag har sett honom på film. Han är skitlik en kändis!
Hehe..

Pratade med systeryster nyss på msn.
- Jag ska skaffa en msn åt mamma så att hon kan prata med dig.
- Ahaa ok :)
- Vad ska hon heta?
- Inte vet jag
- [email protected]?
- HAHAHAHA
- Brorsan hade förresten en gammal hotmail som mamma kunde få.
- Jasså, vilken?
- Honeyloveme1....
- HAHAHAHA
- Vad?
- Vad töntigt de låter... (:

Syrran skriver efter att ja bett henne läsa bloggen:
- Men hotmailen är ju felstavat!?
- Ja, vill du att okänt folk ska adda mamma eller?
- HAHAHAHA

Imorgon är det öppningsceremonin, spännande!  Skriver mer senare.

Love, Peyshy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0