Dessa kineser - lite till ^^

Sitter och plattar håret. Fnissar lite åt det Jeannie skrev, för det är SÅ sant. Måste bara lägga dit lite till.

Eftersom jag har lite bråttom så tar vi det kortfattat.

Sedan vi anlänt till Peking har jag lagt på mig hull. Några extra pannor och ett par söta love-handles på köpet av all friterad och onyttig mat här borta. Eftersom det MÅSTE BORT så har jag i princip tillbringat varje dag på gymmet och där ser man minst sagt en del grejer..

Igår, Jag ligger och gör situps. Tittar åt sidan, där ligger en ung, smal tjej i linne och långbyxor. Ganska så söt var hon.Tänker inte mer på det. Fortsätter med situpsen, tar en paus. Tittar åt hennes håll igen. Hon gör situps med händerna mot huvudet, och till min förskräckelse ser jag hennes armhålor som var "HELTÄCKTA" med låånga hårstrån. Den där tjejen kan inte ha rakat sig i heeela sitt liv.... Undrar om kineser brukar raka sig överhuvudtaget? :S

Sen är det flera på gymmet som jag sett som går runt med sugmärken.. trodde det inte var så vanligt här?

Tyckte så synd om en tjej idag. Hon ja, försökte göra situps... Man ser hur hon tittar på sig själv i spegeln, klämmer på sina bilringar, blir typ arg för att hon har det.Tar i som fan och gör ost-bågsliknande situps. (Alltså ryggen var inte ens i golvet ibland)  Sen sätter hon sig upp och klämmer ännu mer på sin mage och blir ännu argare och tar i ännu mer, osv..  Hade nästan lust att säga till henne att hon snarare kommer att bryta ryggen innan hon blir smal om hon fortsätter sådär.

Oj, det blev inte så kort detta.

Wanshanghao! / Peyshy

Kommentarer
Postat av: Kevvie

har du glömt bort edison bilderna? ;) dem rakar aldrig

2008-03-18 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0