Skoltävling!

Som jag nämnt tidigare hade jag anmält mig till skoltävlingen i kulstötning. Eftersom vi var för många så skulle man spara tid och tävla idag (8 går vidare till nästa veckas riktiga tävling).
 
Vi var väl runt än 40 styckna denna lördagsmorgon som skulle tävla. Jag hade snälla kompisar som ställde upp och vaknade halv 8 imorse fastän vi alla hade varit och festat till halv 4 igår för att heja på mig. tackar tackar :)
  Ja, behöver man säga hur det gick? haha, var inte ens nära att komma bland de åtta..... Men men det var en kul grej iallafall.


Ja, Måste ju bara nämna att Jeannie fick 100 poäng på Kinesiska på midtermprovet  :) Ja, 100 är det bästa man kan få, och det är inte lätt att få det. Kan vara en prick/streck på ett tecken eller en appostrof/axcent över en bokstav för att missa det hederliga resultatet. Stolt över dig gumman!

Anton har varit och köpt en gitarr. Han har försökt lära mig en låt. Jag kan början, den lätta delen.. men kommer aldrig att lära mig hela (säger han) hihihiih.. Men han spelar såå bra ^^ Imorse tränade han på att spela "Ja må du leva" Medan jag slog in en present. Sedan sprang vi över till Micco för att gratta henne. Tydligen hade vi sjungit ganska högt :S

Ikväll blir det fira henne iallafall med middag+utgång. ska bli dundertrevligt! Lägger upp bilder sen.

/Peyshy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0