Qingdao

På onsdag börjar vårat lov som är 4 dagar långt. Det var planerat att jag och Anton och några till skulle till Qingdao. Vi skulle åka antingen idag eller imorgon. Tyvärr var biljetterna helt slutsålda.
Jag blev jättebesviken för jag hade verkligen sett fram emot det. Men nu är jag glad att det inte fanns biljetter  kvar för oss. För det kunde varit våran död.


Idag morse kolliderade två tåg. Ett av dem var på väg från Beijing till Qingdao. Minst 247 skadade och 43 döda.
Här har ni artikeln:  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2360733.ab

image86
Jag är glad att vi aldrig åkte.

'
Förlåt för att vi varit dåliga på att skriva här. Men jag ska verkligen ta och skärpa mig!

Puss hej! /Peyshy


Kommentarer
Postat av: Sutina

verkligen tur att ni inte åkte. kram på dig kusinen :)

2008-04-28 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0