Peyshy flyttar :)

Ja, Aldrig mer rum 604! Internet hakade upp sig gång på gång och tydligen var det bara mitt rum det var fel på. Så vips så sitter jag på mitt nya rum. Mycket större och finare. Dundernöjd. Numera hänger ja i rum 507. Hihi.
Men kommer sakna mina goa grannar :-( och ja, man insåg inte hur mycket man har köpt förrän man skulle bära allting. Men som tur fick man hjälp :)


Som Jeannie har nämnt så har vi prov nästa vecka mån-ons. Ja, eller vi A-klasserna har bara prov på mån och ons. Så det blir hårdplugg inför det!

Nu är det 2 veckor kvar tills jag ställer upp i skoltävlingen i kulstötning. Den 26 april lyder det. Fråga mig inte varför just kulstötning. Alla springgrenar, längdhopp, höjdhopp var för ansträngande för mig :P Vi får se hur det går. Satsar på att inte komma sist iallafall.

Nu ska jag hänga tvätt! Hade gott alla goa människor ute i vilda världen.

Peyshy Gian



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0